Vårt tilbud til deg som sjåfør
På daglig basis er det alltid en ekspert hos Arval som vil kunne følge opp deg som sjåfør. Uansett hvor du er på veien, er Arval-kundeteamene ved din side for å hjelpe deg. Les mer om hva vi kan gjøre for deg, samt om vårt nettverk av verksteder, godkjente og foretrukne tjenesteleverandører, ofte stilte spørsmål og svar.
Finn et verksted
Finn verkstedet for deg raskt og enkelt
Vi har gjort det enklere for deg å finne et verksted eller servicesenter som passer dine behov og din plassering. Ved hjelp av vårt geolokasjonsverktøy trenger du bare å utføre noen få tastetrykk for å finne det rette servicesenteret.
Rapporter skade
Trenger du å melde fra om en skade?
Vi forstår at å være involvert i en ulykke eller et uhell er en ubehagelig opplevelse. Hos Arval ønsker vi å gjøre denne situasjonen så enkel og stressfri som mulig, og vi er her for å hjelpe deg gjennom hele prosessen.
MY ARVAL TJENESTER
FLERE TJENESTER
Ofte stilte spørsmål
Har du spørsmål?
Dersom du ikke har mottatt bombrikke fra Arval, gjør deg kjent med firmabilpolitikken i din bedrift. I noen tilfeller ønsker arbeidsgiver at sjåfør skal anskaffe bombrikke på egenhånd.
Fint om du titter etter nærmeste godkjente verksted i My Arval. Book time selv med verksted for å få tid og dato som passer deg. Faktura skal alltid til oss. Husk å ta med servicekortet.
Hvis det er skade med motpart må skademeldingsskjema fylles ut og sendes til skade@arval.no, hvis skade er uten motpart kan informasjon om skaden sendes til skade@arval.no. Du vil bli kontaktet av skadeavdelingen for guiding videre i prosessen.
Trykk her for alle våre ofte stilte spørsmål.
My Arval Appen tilbyr
:
Enkel tilgang til viktige dokumenter
:
De nærmeste servicepartnerne og bestillingsalternativene
:
Alle meldinger og dokumenter du mottar på samme sted
:
Din kjørestatistikk