Vi gjør vårt ytterste for å tilby våre kunder, relasjoner og besøkende en optimal opplevelse og service. Det er imidlertid mulig at du har hatt en ubehagelig opplevelse og ønsker å sende inn en klage på grunn av en feil fra vår side. Arval håndterer klager veldig åpent. Hver klage registreres nøye og følges opp for å sikre at vi gjør en ubehagelig opplevelse om til et positivt resultat og for å hindre gjentakelse i fremtiden.
Du kan alltid rapportere klagen din til oss på telefon 23007070, via e- post (info@arval.no) eller via klageskjemaet nedenfor. Vi vil kontakte deg så fort som mulig.
Hvis du har praktiske spørsmål om leiebilen din, kontakt Arvals førerteam. Arvals førerteam vil gjerne hjelpe deg fra fra mandag til torsdag mellom 8 og 17 og på fredag fra 8 til 16. Teamet kan nås på 23 00 70 70, via e-post på info@arval.no.
Vi vil finne en passende løsning innen tre virkedager.
Er leasingbilen din borte eller stjålet? Kontakt oss så raskt som mulig på telefon 23007070. Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken (utenfor kontortimer via Arval Assistance).
Rapporter en klage
Du kan sende inn klagen din ved å fylle inn i skjemaet nedenfor.